Dag 4, ff uitrusten…

16 juli 2021 - Majenfors, Zweden

Vannacht hebben we iets minder lekker geslapen, het was ondanks dat we airco hebben bloedheet in de camper. De reden? De buurvrouw kwam om 23.00 klagen over het aantal decibel ( 47 om precies te zijn wist ze ons te vertellen)  Zucht!

Gelukkig maakte de campingbaas  het vanmorgen weer helemaal goed toen hij ons spontaan een overheerlijk en kersvers, zelfgebakken knapperig brood kwam brengen, ongelooflijk wat lief!

Nadat we gisteren het weerbericht hebben gecheckt (32 graden +)  hebben we besloten er nog een nachtje aan vast te plakken op deze heerlijke camping, en daar hebben we absoluut geen spijt van.

33BFA7D1-C076-42F9-AA10-280BE6940CADED02307A-73D7-42FE-8DC7-78DDBDAA5821

Lee komt net het meer uit, de meisjes liggen nog lekker te genieten in het meer. Ze hebben net een lief, dik hommeltje uit het water gered, op een badslipper. Het beestje ligt nu te drogen, we hebben goeie hoop😃

1E9BD001-0BBB-4E12-AA7C-1F76BFB76787
Het uitzicht op het meer en de bossen erachter is echt magnefiek 👌🏻
Het idee dat er ergens in die bossen elanden rondhuppelen maakt me zo blij, zo bijzonder. Mijn grootste wens tijdens deze vakantie is dan ook een echte             “moose” te spotten.

EDBB2515-C66B-4D3E-B979-02C2665E6BC5
Terwijl ik dit schrijf roept Floor oh my God, daar is er één! Na goed speurwerk door de verrekijker moeten we helaas concluderen dat het om een zooi koeien gaat aan de overkant van het meer, jammer!

Het hommeltje vloog net weg, opgedroogd en uitgerust kan hij zijn reis vervolgen, net als wij. Morgen trekken we verder, uiteindelijk richting Småland. Waar de kans op elanden in het wild te spotten enorm schijnt te zijn, can’t wait ❣️

1. Benda:
    ❤️😘
  2. Wil van herpen:
    16 juli 2021
    Hoi buurtjes leuk om jullie reis mee te maken een vraagje kun je misschien een stukje kaart erbij zetten zodat we weten waar jullie zitten? Veel plezier verder en goede reis groetjes van ons
  3. Sjaak en lenie:
    16 juli 2021
    Goede avond hier alles goed bij jullie ook fijn dat het zo leuk is mooie omgevingen veel bos de meiden en Leo lekker gezwommen en jij ben je ook in het water geweest of vind je het niet lekker.
    Lief hoor vers brood krijgen van de eigenaar is het lang reiden morgen of valt het mee.
    Morgen horen we elkaar weer dikke knuffel en love jullie.
    groetjes Lenie.
  4. Leo & Patricia:
    18 juli 2021
    We love you too! ❤ Morgen denk ik 2,5 uur rijden dus valt mee.
  5. Leo & Patricia:
    16 juli 2021
    Hoi Wil. Als je hier kijkt (https://droomcamper.reislogger.nl/kaart) zie een grove route en weet je waar we ongeveer zitten.
  6. Wil van herpen:
    17 juli 2021
    Bedankt Patricia ik vind het ook we,l heb de kaart en ben er zelf geweest maar dacht voor de anderen , plaatsnamen zijn soms moeilijk te vinden op de kaart